sockan-frida

Alla inlägg under juni 2010

Av Frida Granberg - 29 juni 2010 21:12

dagen.idag var jag först med diana och emmy ´sen kom molly och oxå vílla vara med oss det fick hon då gick vi till kvarnsveden och badade sen när vi tänkte gå där i från så öppnade kiosken så då stanade vi så klart. men sen gick vi hem då badade vi forsen och när vi skulle gå hem där i från tappade diana sin mobil i vattnet så då fungerade den inte. senare vi typ 7 började den fungeta i gen som tur var.  





tack och hej leverpastej//fridaaaaaaa  

NU!

Av Frida Granberg - 29 juni 2010 17:51

nu. ska jag till stupet och bada maria och molly ska med det blir skit kul fast jag vet ej om jag vågar hoppa från stupet.

 

 

tack och hej leverpastej//FRIDA    

Av Frida Granberg - 24 juni 2010 14:09

HEJ.idag ska jag åka till orsa. ska ju fira midsommar där. på lördagen kommer Erik saade och uppträder där. så idag har jag packat lite saker nu ska jag åka.

 

 

 

 

tack och hej leverpastej.//FRIDA.  

Av Frida Granberg - 23 juni 2010 09:54

God morgon. Inatt så vaknade jag upp i fridgebon med amanda och maria. senare ska jag åh amanda va med våra killar ;) kul :D och imorgon åker jag till orsa och ska fira midsommar ;D och på lördg ska jag titta på eric saade när han uppträder där! ;)

 

 

tack och hej lever pastej // Frida

Av Frida Granberg - 22 juni 2010 21:05

hej,idag har jag varit med kusinen maria och kompisarna amanda,molly,marre och lite med hampus. Ska ha några som sover över hemma i kväll. Imorgon  blir det att träffa killen min med min bästis Amanda och hennes kille ska också.                                       

 

TACK OCH HEJ LEVER PASTEJ.♥

/FRIDA< 333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej;)välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards